Is mijn verzekeringsaanvraag goed verwerkt?

Controleer uw verzekeringsaanvraag

Zodra u een verzekeringsaanvraag heeft gedaan, ontvangt u een bevestiging per e-mail van de aanvraag. In de bevestigingsmail staan nog eens alle gegevens vermeld, zodat u deze kunt controleren op juistheid. Mocht de aanvraag niet goed verwerkt zijn of u mist gegevens op het overzicht, kunt u dit corrigeren / aanvullen. Ook krijgt u informatie over de premiebetaling.

Geen bevestiging ontvangen?

Heeft u na het indienen van uw verzekeringsaanvraag geen bevestiging per e-mail ontvangen? Dan kan er iets misgegaan zijn met uw aanvraag, maar dat hoeft niet. Wellicht is de bevestigingsmail tussen uw spam-berichten terecht gekomen. Controleer uw spam-berichten en voeg ons e-mail adres toe aan uw veilige lijst met afzenders. Staat de bevestigingsmail ook niet tussen uw spam-berichten? Neem dan contact met ons op, zodat we voor u kunnen controleren of uw verzekeringsaanvraag wel goed is doorgekomen.

 

 

Is mijn verzekeringsaanvraag goed verwerkt?
Beoordeel deze pagina

Heeft u vragen? Wij helpen u graag verder!

Alison Wester

Alison Wester

088 - 020 4520

Alison Wester is sinds 1997 werkzaam in de financiële
dienstverlening. Ze is haar carrière begonnen bij de Rabobank en vervolgens bij Welten Groep. Na de Welten Groep keerde zij weer terug naar Rabobank. Vanaf juli 2004 is zij werkzaam bij FDC.

Maak een (bel) afspraak

Stuur ons een e-mail

Telefonisch contact

U kunt ons bereiken op nummer 088 - 020 4520.


Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *